-
KOMPRESOR OLEJOWY 150l GUDEPOL GD28-150-350
















Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
|
Zamówienia tel 730983550; 518661266
Zostaw telefon |
KOMPRESOR OLEJOWY 150L 400V
Model: GD28-150-350-3F
Firma GUDEPOL jest liderem na rynku kompresorów i pneumatyki. Jest to Polska firma funkcjonująca na rynku już 30 lat! Doświadczenie zdobyte przez lata pozwoliło firmie na stworzenie bogatej oferty sprężarek śrubowych i tłokowych, stacji uzdatnienie powietrza, instalacji, narzędzi pneumatycznych, armatury, oraz kompleksowych rozwiązań z zakresu pneumatyki.

Wysokiej jakości pompa
Dzięki zastosowaniu bardzo wysokiej jakości pompy kompresor pracuje z wydajnością 350 l/min.

Mocny silnik
Silnik został wykonany z uwzględnieniem najnowszej technologii, która umożliwiła stworzenie bardzo mocnej jednostki napędowej, o stosunkowym niskim poborze energii co pozwala na redukcję poboru prądu.
Silnik osiągamoc 2,2KW/3.0HP

Reduktor ciśnienia
Sprężarka jest wyposażona w reduktor ciśnienia z dwoma wyjściami z innowacyjnym mechanizmem regulacji, a także w duży manometr usytuowany na kompresorze w pozycji ułatwiającej odczyt parametrów.

Oczko podglądowe
Kompresor posiada oczko podglądowe przez które mamy wgląd na obecny stan oleju.

Mobilność urządzenia
Kompresor posiada dwa kółka transportowe ułatwiające przemieszczanie.
Sprężarki poza gumowymi kółkami posiada także wygodną rączke umożliwiającą jego łatwy transport.

Urządzenie posiada kompletną dokumentację UDT.
DANE TECHNICZNE:
Wydajność na wejściu: 21 m3/h
Wydajność na wejściu: 350 l/min
Wydajność efektywna: 297 l/min
Pojemność zbiornika: 150 l
Ciśnienie max: 10 bar
Moc silnika: 2,2 kW/3 KM
Ilość cylindrów: 2
Stopnie sprężania: 1
Napięcie zasilania: 400 V
Hałas: 78 dBA
Wymiary (dł x szer x wys): 138x44x105cm
Obroty: 1580 obr/min
Waga: 86 kg

WYPOSAŻENIE:
- Kompresor olejowy 150L 400V
- Komplet kółek
- Filtr powietrza
- Instrukcja obsługi
- Opakowanie

Kompresor posiada kompletną dokumentację. Niepodważalnym plusem kompresorów marki Gudepol jest fakt, że każdy z modeli można zarejestrować w UDT.
Niby to powinno być oczywiste, lecz niestety w obecnych czasach większość marek nie daje nam tej możliwości.